Продавець ООО «АГРО-ДНЕПР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
223 відгуків
ООО "АГРО-ДНЕПР", запчасти для тракторов собственного производства
+38068748-73-01
+380 (68) 748-73-01
+380 (95) 420-16-52
+380 (50) 609-32-97

Запчастини до коробки зміни передач ЮМЗ

Коробка передач трактора ЮМЗ призначена для зміни передавальних чисел трансмісії — отримання різних швидкостей, а також зміни напряму руху трактора. Крім того, коробка передач забезпечує можливість роботи дизеля при нерухомому тракторі і включеній муфті зчеплення.

 

Коробка передач тракторів ЮМЗ-6КЛ і ЮМЗ-6КМ — механічна, п'ятиступінчаста, без прямої передачі, з трьома пересувними каретками і знижувальним редуктором, що подвоює число передач. У передньому відсіку загального корпусу коробки передач і заднього моста встановлені первинний, вторинний і проміжний вали, а також, вал редуктора. Вал редуктора змонтований на приставному кронштейні, закріпленому з правого боку корпусу. На шліцах первинного вала встановлена і закріплена стяжним болтом ведуча шестерня постійного зачеплення. Вал з шестірнею обертається на двох роликових підшипниках у стакані, встановленому в расточках передньої стінки і перегородки корпусу. Зовнішні обойми обох підшипників зафіксовані з зовнішніх торців між розрізним пружинним кільцем, вставленим у кільцеву виточку склянки, і двома притискними пластинами, що обмежує осьове переміщення вузла первинного валу.

Коробка передач трактора ЮМЗ-6

Коробка передач трактора ЮМЗ-6: 1 — первинний вал; 2 — стяжний болт; 3 — ведуча шестерня; 4 — притискні пластини; 5 та 31 — склянки; 6 — проміжний вал; 7 — прокладка регулювальна; 8 — шарикопідшипник; 9 — шестірня включення другої і четвертої передач; 10 — валики перемикання передач; 11 — фіксатор валика перемикання; 12 — блокувальний валик; 13 — фіксатор блокувального валика; 14 — тяга; 15 — куліса; 16 — вмикач; 17— упор; 18 — вісь; 19 — важіль включення блокування муфти приводу ВОМ; 20 — качалка; 21 — підпружинена засувка; 22 — стійка; 23 — важіль перемикання передач; 24 — болт; 25 — корпус колонки перемикання передач; 26 — вилка; 27 — упор; 26 — шестірня включення першої передачі і передачі заднього ходу; 29 — вторинний вал; 30 — роликопідшипник; 32 — шестірня включення третьої і п'ятої передач; 33 — кругла гайка: 34 — ведуча шестірня заднього ходу; 35 — ведуча шестірня першої передачі: 36 — ведуча шестірня третьої передачі; 37 — проміжний вал; 38— ведуча шестерня четвертої та п'ятої передач; 39 —ведуча шестірня другої передачі; 40 — упорне кільце; 41 — пробка для зливу масла; 42 — шестірня постійного зачеплення; 43 — корпус коробки передач; 44 — вал приводу ВОМ.

Склянка одночасно служить гніздом шарикопідшипника, є передньою опорою вторинного вала, встановленого співвісно з первинним валом. Між шарикопідшипником і пружинним кільцем встановлено завзяте кільце, а підшипник зафіксований в склянці стопорним кільцем, що входять двома виступами одночасно в наскрізні вирізи склянки і кільцеву канавку на зовнішній обоймі підшипника. Підшипник закріплений на шийці вторинного вала спеціальним болтом. Болт застопорений отгибной шайбою.

Сталеві прокладки, встановлені між корпусом і флалцем склянки, служать для регулювання положення провідної шестерні головної передачікпп юмз. На фланці є два різьбових отвори, призначені для демонтажу склянки при розбиранні коробки передач.

Вторинний вал виготовлений як одне ціле з ведучою шестірнею головної передачі. Ззаду вторинний вал спирається на ролико-підшипник, встановлений у склянці. Стакан розміщений у розточення корпуса і зафіксований в ньому настановним гвинтом з контргайкою. На вторинному валу на його шліцах установлено три пересувні каретки-шестерні, з допомогою яких включається та або інша передача. Шестерня, що має один зубчастий вінець, призначена для вмикання першої передачі і передачі заднього ходу. Шестерня з двома зубчастими вінцями призначена для включення третьої і п'ятої передач, а шестерня — для включення другої і четвертої передач. Кожна каретка на задньому кінці маточини має кільцеву проточку для вилки, з допомогою якої пересувається каретка і включається передача. Положення кареток на валу в поздовжньому напрямку визначається положенням вилок перемикання.

Проміжний вал кпп юмз— порожнистий, обертається на двох шарико-підшипниках, встановлених в нижній частині корпусу. На проміжному валу встановлені: ведуча шестерня заднього ходу провідна шестірня першої передачі, ведуча шестірня третьої передачі, двухвенцовая ведуча шестерня четвертої і п'ятої передач, ведуча шестірня другої передачі і проміжна шестерня постійного зачеплення. Причому провідні шестерні всіх передач встановлено на шліцах вала, а проміжна шестерня, має бронзову втулку, на циліндричної поверхні вала. Крім того, шестірня має додатковий зубчастий вінець, відповідає внутрішньому зубчастому вінцю шестерні, і кільцеву проточку на маточині для вилки, з допомогою якої її можна переміщати уздовж вала.

Всі шестерні, встановлені на шліцах проміжного вала, щільно стиснуті між упорним кільцем і заднім підшипником валу круглої гайкою, яка стопориться отгибанием її контровочного вінця в паз валу.

Вал редуктора обертається в двох підшипниках, встановлених в кронштейні. На циліндричній частині валу встановлена ведена шестерня редуктора, який обертається на ньому на втулці з порошкового матеріалу, а на шліцах вала — зубчаста муфта включення редуктора і ведуча шестерня. Зубчаста муфта має кільцеву проточку для вилки перемикання і може пересуватися уздовж вала. При включенні редуктора зубчаста муфта входить в зачеплення із зубчастим вінцем маточини шестерні. Одночасно пересувається шестерня, і її додатковий зубчастий вінець виходить із зачеплення із внутрішнім вінцем шестерні і вводиться в зачеплення з шестернею редуктора.

При працюючому дизелі, включеній муфті зчеплення і виключеній передачі обертання від колінчастого вала дизеля передається на первинний вал коробки передач, а від нього через шестерню на проміжну шестерню постійного зачеплення. Якщо редуктор вимкнений, то додатковий зубчастий вінець шестерні знаходиться в зачепленні з внутрішнім зубчастим вінцем шестірні, і проміжний вал разом з сидячими на його шліцах шестернями також отримує обертання.

Якщо ж редуктор включений, обертання на проміжний вал від шестерні передається через шестерню, введену з нею в зачеплення зубчасту муфту, вал, шестірню редуктора і знаходиться з нею в постійному зачепленні вінець четвертої передачі шестерні. Для включення тієї або іншої передачі необхідно вимкнути зчеплення, дати зупинитися продовжує обертатися по інерції проміжного валу, пересунути відповідну каретку на вторинному валу і ввести її вінець у зачеплення з відповідним вінцем шестерні проміжного вала.

При включенні передачі заднього ходу шестерня отримує обертання від шестерні через проміжну шестерню, встановлену на осі і обертається в двох підшипниках.

У необхідному положенні переміщуються важелем валики утримуються фіксаторами. Фіксатори розташовані в перегородці корпусу, у вертикальних отворах, які перебувають безпосередньо над валиками. Кожен фіксатор представляє собою циліндричний стержень з хвостовиком прямокутної форми. Нижній кінець фіксатора має форму клина. Цим кінцем фіксатор входить в один з трьох клиноподібних пазів, наявних на валику перемикання. Середній паз фіксує валик в нейтральному положенні, відповідному виключеній передачі, а два крайніх — визначають його в положеннях, що відповідають включенню шестерень при переміщенні візків вперед або назад.

Фіксатори до валикам притискаються пружинами, які надіті на хвостовики фіксаторів і підібгані спеціальною планкою, притягнутою до верхньої майданчику перегородки корпусу двома болтами. У середній частині планки є чотири отвори прямокутної форми, через які проходять хвостовики фіксаторів. Внаслідок прямокутної форми отворів у планці і кінців хвостовиків фіксатори не провертаються. При наявності фіксаторів переміщення будь-якого з валиків перемикання стає можливим тільки тоді, коли фіксатор повністю вийде з паза на валу, додатково стиснувши пружину.

Для зменшення торцевого зносу зубів, а також для виключення неповного включення шестерень і самовыключения їх при роботі в механізмі перемикання передач є блокуючий пристрій. Цей пристрій дозволяє перемикати передачі тільки при повністю вимкненому головною муфти зчеплення.

Блокувальний пристрій виконано наступним чином. На кришці коробки передач безпосередньо над фіксаторами валиків перемикання встановлена кришка фіксаторів з блокувальним валиком. Валик тягою пов'язаний з механізмом виключення муфти зчеплення. На валику выфрезерован паз. Коли муфта зчеплення ввімкнено, валик виявляється повернений так, що наявний на ньому паз розташовується збоку фіксаторів. У такому положенні перемикання передач неможливо, так як фіксатори, впираючись в блокувальний валик, не можуть піднятися, а звільнити валики перемикання. Вони можуть піднятися тільки тоді, коли паз опиниться над фіксаторами. У такому положенні паз знаходиться лише з моменту повного вимкнення головної муфти зчеплення до повного вимикання муфти приводу ВОМ.

Для зручності перемикання передач на гойдалці встановлена стійка, а на важелі — підпружинена засувка. У стійці виконана проріз, в якій переміщається важіль при виборі передач, а на її поверхні встановлена табличка — покажчик з позначенням передач. Засувка переднім кінцем фіксується виступом стійки, а заднім при переміщенні важеля ковзає по фігурної поверхні стійки.

Для забезпечення безпеки на колонці перемикання передач встановлений механізм блокування, призначений для виключення випадків пуску дизеля при включеній передачі.

Механізм блокування трактора ЮМЗ-6КЛ складається з вимикача, встановленого на корпусі колонки перемикання передач, і упору, встановленого в гойдалці і діє на вмикач при переміщенні гойдалки. У нейтральному положенні важеля перемикання передач контактів вмикача розімкнуті. При включенні передачі качалка нахиляється, кулька вмикача виходить з вирізу на упорі і замикає контакти. При цьому з'єднується з «масою» обмотка трансформатора магнето пускового двигуна, і його пуск стає неможливим.

На тракторах ЮМЗ-6КМ замість вмикача встановлений вимикач, контакти якого в нейтральному положенні важеля перемикання передач замкнуті. При включенні передачі контакти вимикача розмикаються і розривають ланцюг включення стартера дизеля. Положення вимикача, що забезпечує нормальну його роботу, регулюється прокладками, що встановлюються на його корпус.

Деталі коробки передач трактора ЮМЗ змащуються розбризкуванням масла, що знаходиться в корпусі коробки передач і заднього моста. Продукти зношування та інші металеві частинки осідають на магніті пробки, що закриває зливний отвір в корпусі.

Запчастини до коробки зміни передач ЮМЗ в Україні.

Трактор, як і будь-яка інша колісна техніка, вимагає надійного контролю при пересуванні. Це важливо з кількох причин:
- по-перше, вона забезпечує контрольоване зміна швидкості;
- по-друге, дає можливість пересуватися заднім ходом;
- і, нарешті, робить повороти більш безпечними.
Для кожного досвідченого механіка і тракториста зрозуміла роль, яку виконує цей механізм. Логічно, що розумні господарі шукають де вигідно купити запчастини до коробки зміни передач ЮМЗ. 
Підприємство «Агро-Дніпро» - лідер на ринку запчастин. Ми працюємо, щоб будь-яка сільськогосподарська техніка була забезпечена надійними та довговічними запчастинами. Зрозуміло, не можна ігнорувати потреби клієнтів і в нашому каталозі є спеціальний розділ товарів для КПП. Вивчивши його, ви зможете купити запчастину до коробці передач ЮМЗ. 
Але перш ніж говорити про деталі співпраці, давайте коротко розглянемо, що являє собою коробка передач в тракторі ЮМЗ. 


Пристрій КПП. 
У всіх тракторах ЮМЗ механічна коробка передач. У моделі ЮМЗ 6 КЛ вона має п'ять ступенів без прямої передачі. Механізм забезпечений трьома висувними каретками і знижувальним редуктором. Завдяки цьому кількість передач можна подвоїти.
У коробки зміни передач є також механізм блокування трактора. 
Всі запчастини до коробки зміни передач ЮМЗ 6 КЛ змащуються за рахунок розбризкування мастила, яке знаходиться в корпусі заднього моста і самої КПП. Забруднення і металеві частинки уловлюються спеціальними магнітом. 

Якщо вам потрібна запчастина до коробки зміни передач ЮМЗ, перш за все, пам'ятайте, що в різних модифікаціях вони не завжди однакові. Тому перед оформленням покупки краще проконсультуватися з професіоналами. 
Для співробітників ТОВ «Агро-Дніпро» продаж запчастин до коробки зміни передач ЮМЗ 6 КЛ в числі пріоритетних напрямків роботи. Дана модель дуже поширена в українських господарствах, транспортній та будівельній сфері. 
Очевидно, що купити запчастину до коробки зміни передач ЮМЗ 6 КЛ, хочуть багато механіки. Однак не всі знають де це робити зручніше і вигідніше.

Співпрацю з магазином «Агро-Дніпро».

Нагадаємо, що наша компанія є виробником більшості товарів, представлених в каталозі. Економним господарям не потрібно довго пояснювати, що це означає для них. 
Ви зможете купити товар по самій вигідною ціною. При цьому продавець буде зацікавлений надати вам найкраще, що у нього є, за хорошою ціною. Все це тому, що продавець є виробником, відмінно знає свій товар і техніку для якої він призначений.
Давайте докладніше розглянемо список деталей, які ви зможете придбати в нашому магазині.
Спеціальний розділ каталогу (присвячений КПП ЮМЗ 6) містить більше ста двадцяти найменувань. У списку цієї продукції:
- втулки, штифти і кільця;
- вали коробки зміни передач;
- колонки з важелями;
- болти, гайки і шайби;
- гвинти різного призначення;
- зубчасті колеса;
- осі і прокладки;
- кронштейни і упори;
- вилки перемикання;
- редуктори і багато іншого.

Все перераховане в каталозі ви можете замовити в будь-який робочий день. Деталі доступні як в роздріб, так і оптовими партіями. Другий варіант поставок буде дуже зручним для середніх і великих підприємств. 
Це дасть можливість забезпечити запчастинами декілька одиниць техніки і створити запасу на екстрений випадок. Тому ми рекомендуємо регулярно відстежувати наш каталог та ринок запчастин в цілому. 

Якщо у вас немає можливості це робити, то при покупці майже неминуче виникнуть запитання. Уточнити інформацію про кожної деталі (матеріал, призначення, параметри) можна в каталозі або у наших консультантів. Для того, щоб прискорити процес, назвіть нашому менеджеру код товару. Це дозволить швидше знайти і озвучити вам потрібні відомості. 

Всі товари, які ви бачите, мають гарантію якості. Повернення їх також можливий. Просимо уточнювати умови при спілкуванні з нашими менеджерами. 

Ми впевнені, що правильно підібрана запчастину з нашого магазину прослужить вашому тракторі дуже довго. 
Замовляйте нашу продукцію і переконайтеся самі!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner