Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта*Вартість доставки згідно тарифів Нової пошти. *Якщо замовлення нижче 300 гривень то відправляємо тільки по 100% передоплаті (оплата на карту ПриватБанк) або + 15 грн. до вартості товару (упаковка та комісія банку) *Якщо Ви відмовляєтеся від товару, то зобов'язані оплатити повну вартість доставки (крім випадків, коли товар не відповідає заявленим характеристикам або пошкоджений). *Вартість доставки залежить від ваги/обсягу та суми страховки посилки, і розраховується за тарифами вибраного Вами перевізника. Товар оцінюється в мінімальну вартість за умови 100% передоплати на карту або розрахунковий рахунок, при накладений платіж - страхується на повну вартість замовлення. Крихкий і б'ється товар, при замовленні післяплатою в обов'язковому порядку підлягає решетування з метою збереження його цілісності, за що перевізник стягує додаткову плату згідно з тарифами. Після відправки замовлення номер товарно-транспортної накладної (ТТН) надійде у вигляді SMS повідомлення на наступний день після відправлення замовлення. Зверніть увагу: Пошта стягує додаткову плату за зберігання посилок протягом понад 5 діб. Безкоштовне зберігання замовлення на складі перевізника до 5 днів. Посилки автоматично відгукуються після 5-ти днів .
- Самовивіз
- Delivery
- НОВА ПОШТА
- Нічний Експрес
- САТ
Способи оплати
- ПісляплатаТимчасово з ростом цін на метало прокат ціни можуть змінюватися.
- Оплата за реквізитамиОплата по реквизитам – это осуществление денежных платежей на счета компаний или на банковский счет конкретного человека
- Безналичный расчетЯвляемся плательщиками НДС.
Гарантія:
На весь товар в нашем магазине предоставляется гарантия. Срок гарантии регламентируется законодательством Украины и устанавливается производителем запасных частей. В зависимости от политики производителя, гарантийный срок может составлять от 6 месяцев до 3-х лет от даты покупки в нашем интернет магазине. Товарный чек, подтверждающий покупку товара в нашем магазине, является обязательным документом для предоставления гарантии на товар. По всем вопросам гарантийного обслуживания товара необходимо обращаться в наш офис. Срок рассмотрения рекламации устанавливается производителем и составляет от 14 до 60 дней. Если будет установлено, что товар вышел из строя по вине производителя и нет возможности его отремонтировать, мы обменяем товар на аналогичный или вернём деньги.
Пожалуйста, проверьте комплектность товара и отсутствие дефектов при получении. Вопросы по рекламации 050-609-32-97.
Пожалуйста, проверьте комплектность товара и отсутствие дефектов при получении. Вопросы по рекламации 050-609-32-97.