Продавець ООО АГРО-ДНЕПР розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
491 відгук
Детальбудівська 57, Дніпро, Україна
+380 (68) 748-73-01
+380 (95) 420-16-52
ООО "АГРО-ДНЕПР", запчасти для тракторов собственного производства

Запчастини до тракторку Т-40, Т-25, Т-16

Трактор призначений для оранки легких ґрунтів в садах і теплицях, обробки просапних культур, для роботи з косаркою, стогометателем, сніговим відвалом, а також для транспортних робіт. Трактор має полурамную компонування з несучою коробкою передач і заднім мостом. Двигун встановлений на полураме, жорстко з'єднаної з картером коробки передач. Трактор випускався в повнопривідної (Т-40А) і задньопривідною модифікаціях. Задні провідні колеса мають збільшений діаметр і жорстку підвіску, передні напрямні колеса зменшеного діаметру протектор має характерні впізнавані грунтозацепи "ялинкою", помітно підвищують і так досить високу прохідність. Трактор має регульовану колію і регульований дорожній просвіт всіх коліс, можуть встановлюватися змінні задні колеса зменшеної ширини. Для роботи на крутих схилах колія може бути збільшена за рахунок установки задніх коліс «навиворіт», дискова площина коліс несиметрична. З деякими удосконаленнями трактор здатний нести подвоєні колеса.

Трактори з двигуном Д-144 (50 л. с.)

  • Т-40М — задній привід
  • Т-40АМ — повнопривідна модель
  • Т-40АНМ — повнопривідна модель, зменшений дорожній просвіт для робіт на схилах
  • Т-40АП — повнопривідна модель, призначена для роботи з комунальним устаткуванням

На тракторах встановлений чотирициліндровий чотиритактний дизельний двигун повітряного охолодження Д-37, або Д-144, виробництва Володимирського тракторного заводу. Потужність двигуна Д-37 становить 37 к. с., а двигуна Д-144 — 50 л. с. Запуск двигуна проводиться електростартером або частини тракторів) пусковим бензиновим двигуном ПД8.

Трансмісія механічна, повністю реверсивна, що дозволяє використовувати весь діапазон швидкостей як на передньому, так і на задньому ходу, також з навісними знаряддями (у інших типів колісних тракторів задній хід призначений тільки для маневрування). Цікавою особливістю трактора є розміщення конічного редуктора відразу за муфтою зчеплення і, відповідно, поперечне розташування валів КПП. Передбачена установка механічного або гидрообъемного ходоуменьшителя для роботи на низьких (менш 2 км/год) швидкостях. Трактор має два багаторежимних незалежно керованих валу відбору потужності задній і бічній, що також розширює функціональні можливості трактора.

Ще особливістю трактора Т-40 є його агрегатна сумісність з навісними і причіпними машинами, розробленими для тракторів суміжних класів - більш легких Т-25 і більш важких сімейства "Білорусь". Ці обставини, а також вдале поєднання експлуатаційних якостей забезпечило трактора широке визнання на всій території СРСР.

До недоліків трактора Т-40 слід віднести напружений тепловий режим двигуна повітряного охолодження в літній час і недогрів двигуна взимку, неефективне опалення кабіни (знову-таки через повітряного охолодження), утруднений запуск двигуна в зимовий час.

Модифікації

Модифікації трактора Т-40

Т-40А

Т-40М з заднім бульдозерним відвалом

Т-40АМ з навісним плугом і фронтальним навантажувачем

Трактори з двигунами Д-37 і Д-144 (в деяких джерелах Д-37Е) зовні відрізняються формою капота: у першому випадку — округлений, у другому — "прямокутний".

Трактори з двигуном Д-37[

  • Т-40 — базова модель — задній привід, двигун Д-37
  • Т-40А — повнопривідна модель
  • Т-40АН — повнопривідна модель зі зменшеною висотою і дорожнім просвітом для роботи на схилах
  • Т-50А — промислова модифікація для роботи з одноковшовим навантажувачем

Трактор Т-40 выпускался со следующими техническими характеристиками:

  • Эксплуатационная масса 2,75 т.
  • Несущая система полурамного типа.
  • 4-цилиндровый дизельный двигатель с воздушным охлаждением Д-37М (40 л.с.) или Д-144 (50 л.с.).
  • Электростартерный или бензиновый пусковой двигатель. У бензинового есть «пускач» для упрощения запуска в холода.
  • Семиступенчатая четырехходовая КПП с поперечно размещенными валами, общий литой корпус.
  • Реверсивная механическая трансмиссия, благодаря которой можно свободно использовать в работе все скорости и на переднем, и на заднем ходу. Другие колесные тракторы на заднем ходу могут только маневрировать.
  • Задний и боковой многорежимные независимые валы отбора мощности.
  • Скорость 1,62-26,7 км/ч.
  • Закрытая металлическая кабина.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner