Запчастини до тракторку Т-40, Т-25, Т-16
Трактори з двигуном Д-144 (50 л. с.)
- Т-40М — задній привід
- Т-40АМ — повнопривідна модель
- Т-40АНМ — повнопривідна модель, зменшений дорожній просвіт для робіт на схилах
- Т-40АП — повнопривідна модель, призначена для роботи з комунальним устаткуванням
На тракторах встановлений чотирициліндровий чотиритактний дизельний двигун повітряного охолодження Д-37, або Д-144, виробництва Володимирського тракторного заводу. Потужність двигуна Д-37 становить 37 к. с., а двигуна Д-144 — 50 л. с. Запуск двигуна проводиться електростартером або частини тракторів) пусковим бензиновим двигуном ПД8.
Трансмісія механічна, повністю реверсивна, що дозволяє використовувати весь діапазон швидкостей як на передньому, так і на задньому ходу, також з навісними знаряддями (у інших типів колісних тракторів задній хід призначений тільки для маневрування). Цікавою особливістю трактора є розміщення конічного редуктора відразу за муфтою зчеплення і, відповідно, поперечне розташування валів КПП. Передбачена установка механічного або гидрообъемного ходоуменьшителя для роботи на низьких (менш 2 км/год) швидкостях. Трактор має два багаторежимних незалежно керованих валу відбору потужності задній і бічній, що також розширює функціональні можливості трактора.
Ще особливістю трактора Т-40 є його агрегатна сумісність з навісними і причіпними машинами, розробленими для тракторів суміжних класів - більш легких Т-25 і більш важких сімейства "Білорусь". Ці обставини, а також вдале поєднання експлуатаційних якостей забезпечило трактора широке визнання на всій території СРСР.
До недоліків трактора Т-40 слід віднести напружений тепловий режим двигуна повітряного охолодження в літній час і недогрів двигуна взимку, неефективне опалення кабіни (знову-таки через повітряного охолодження), утруднений запуск двигуна в зимовий час.
Модифікації
Модифікації трактора Т-40
Т-40А
Т-40М з заднім бульдозерним відвалом
Т-40АМ з навісним плугом і фронтальним навантажувачем
Трактори з двигунами Д-37 і Д-144 (в деяких джерелах Д-37Е) зовні відрізняються формою капота: у першому випадку — округлений, у другому — "прямокутний".
Трактори з двигуном Д-37[
- Т-40 — базова модель — задній привід, двигун Д-37
- Т-40А — повнопривідна модель
- Т-40АН — повнопривідна модель зі зменшеною висотою і дорожнім просвітом для роботи на схилах
- Т-50А — промислова модифікація для роботи з одноковшовим навантажувачем
- 69 ₴Готово до відправкиТ40А-2302145-А1
- 7 500 ₴Готово до відправки
- 1 599 ₴Готово до відправки
Трактор Т-40 выпускался со следующими техническими характеристиками:
- Эксплуатационная масса 2,75 т.
- Несущая система полурамного типа.
- 4-цилиндровый дизельный двигатель с воздушным охлаждением Д-37М (40 л.с.) или Д-144 (50 л.с.).
- Электростартерный или бензиновый пусковой двигатель. У бензинового есть «пускач» для упрощения запуска в холода.
- Семиступенчатая четырехходовая КПП с поперечно размещенными валами, общий литой корпус.
- Реверсивная механическая трансмиссия, благодаря которой можно свободно использовать в работе все скорости и на переднем, и на заднем ходу. Другие колесные тракторы на заднем ходу могут только маневрировать.
- Задний и боковой многорежимные независимые валы отбора мощности.
- Скорость 1,62-26,7 км/ч.
- Закрытая металлическая кабина.