Продавець ООО АГРО-ДНЕПР розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
518 відгуків
Детальбудівська 57, Дніпро, Україна
+380 (68) 748-73-01
+380 (95) 420-16-52
ООО "АГРО-ДНЕПР", запчасти для тракторов собственного производства

Запчастини механізму задньої навіски ЮМЗ

Задня навіска трактора ЮМЗ служить для приєднання до трактора сільськогосподарських машин і знарядь та забезпечення правильного їх робочого та транспортного положення. Механізм навішування являє собою регульований гідрофіцірованний шарнірний четырехзвенник з трьома приєднувальними точками.

 

Несе кронштейн механізму навішування закріплений у верхній частині корпуса трансмісії чотирма шпильками і двома опорними штифтами. У двох вушках кронштейна на втулках встановлений поворотний вал, на шліцьові кінці якого надіті важелі. Важелі розкосами з'єднані з поздовжніми тягами. Передніми кінцями поздовжні тяги закріплені шарнірно на осі, вставленої в отвори припливів корпуса трансмісії, а задні шарніри слугують для приєднання агрегатуються знарядь.

Центральна тяга механізму навішування ЮМЗ служить третьою точкою приєднання начіпних сільськогосподарських машин до трактора. Передній шарнір центральної тяги встановлений на пальці в кронштейні, а до заднього приєднана сільськогосподарська машина. Довжину центральної тяги можна змінювати обертанням стяжний труби з допомогою рукоятки в межах 520-800 мм.

Задня навіска трактора ЮМЗ

Задня навіска трактора ЮМЗ: 1 — поворотний вал; 2 — важіль управління механізмом фіксації; 3 і 5 — важелі; 4 — центральна тяга; 6 — опорний кронштейн; 7 — рукоятка регульованого раскоса; 8 — правий регульований раскос; 9 — основний гидроцилиидр; 10 — поздовжні тяги; 11 — кронштейн; 12 і 15 — обмежувальні стяжки; 13 — шворінь; 14 — вилка; 16 — поперечка; 17 — кронштейн стяжок; 18 — регулювальний болт; 19 — вісь; 20 — лівий раскос; 21 — запірний пристрій.

На валу між правою вушком несучого кронштейна і важелем встановлений (на шліцах) важіль, з'єднаний з вилкою штока гідроциліндра допомогою пальця. Гідроциліндр спирається на кронштейн, який прикріплений до бічній стінці корпуса трансмісії. При висуванні з гідроциліндра, шток через важіль повертає вал, при цьому важелі через розкоси піднімають поздовжні тяги і яке навісили на них знаряддя. При зворотному ході штока знаряддя опускається.

Для обмеження поперечних переміщень поздовжніх тяг при транспортних переїздах і в роботі служать обмежувальні стяжки. Регульовані по довжині стяжки прикріплені одним кінцем до поздовжніх тягам, а іншим — до кронштейна, вільно обертається на осі поздовжніх тяг. Болт, укручений в кронштейн, призначений для автоматичного натягу обмежувальних стяжок у верхньому (транспортному) положенні поздовжніх тяг при їх вільному стані в нижньому (робочому) положенні. Якщо вивернути болт з кронштейна на максимальну довжину, то він, упираючись у корпус заднього моста, забезпечить натяг обмежувальних стяжок при підйомі знаряддя і тим самим зменшить його розгойдування при транспортних переїздах. Якщо болт ввернути, то його головка не досягне корпусу заднього моста, і натяг обмежувальних стяжок буде однаковим у будь-якому положенні механізму задньої навіски.

Лівий раскос складається з нижнього гвинта з вилкою, стяжки з контргайкою і верхнього гвинта з шарніром. Довжину раскоса можна змінювати, при необхідності, обертанням стяжки. Довжина правого раскоса змінюється за допомогою редуктора, вбудованого в раскос.

Редуктор забезпечує швидке і зручне регулювання довжини раскоса. Ведуча шестерня редуктора закріплена на валу заклепкою і приводиться в обертання рукояткою. Ведена шестерня має порожнистий хвостовик з внутрішньою різьбою, який укручений гвинт, з виделкою раскоса. Редуктор розміщений в корпусі і закритий кришкою. Кришка сережкою з'єднана з важелем, а гвинт через вилку — з поздовжньою тягою. Осьове зусилля від гвинта на корпус передається через упорний підшипник.

Механізм раскоса змащується через дві прес-маслянки, розташовані на корпусі і кришці редуктора. Від забруднення різьблення гвинт захищений ковпаком. Розкоси можуть бути з'єднані з поздовжніми тягами через отвори в вилках розкосів або через пази в них. Через пази в вилках розкоси з'єднані з поздовжніми тягами при агрегатуванні трактора з широкозахватними навісними машинами і знаряддями. У цьому випадку при роботі машина має можливість копіювати рельєф ґрунту по всій ширині захвату. У всіх інших випадках нижні вилки розкосів повинні бути з'єднані з поздовжніми тягами через отвори в них.

Для з'єднання з раскосом в кожній поздовжній тязі є чотири отвори; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з раскосом через проріз у вилці раскоса; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з раскосом через отвір у вилці раскоса; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з раскосом при агрегатуванні трактора з важкими навісними машинами; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з раскосом, коли тяга встановлена на кронштейн, який кріпиться у трьох отворах при агрегатуванні трактора з причіпними сільськогосподарськими машинами.

Правильне положення сільськогосподарської машини в робочому або транспортному положенні забезпечується регулюванням розкосів і центральної тяги. При роботі з навісними машинами і знаряддями лівий раскос зазвичай не регулюють, і розмір між нижнім і верхнім приєднувальними пальцями повинен бути дорівнює 515 мм. Довжина правого раскоса змінюється рукояткою. Обертання рукоятки за годинниковою стрілкою збільшує довжину раскоса в протилежну сторону — зменшує.

Механізм фіксації призначений для утримання механізму навішування з навішені сільськогосподарською машиною або знаряддям у крайньому верхньому положенні при транспортних переїздах. Механізм складається з кронштейна, прикріпленого до бічній стінці корпуса трансмісії чотирма болтами; опори, з'єднаної пальцем з важелем механізму навіски; тяги, що проходить через отвір в кронштейні і з'єднаної одним кінцем шарнірно з важелем, іншим кінцем з навинченным на неї пальцем вільно переміщається в суміщених отворах кронштейна і опори; кронштейна, закріпленого на кришці корпуса трансмісії і шарнірно з'єднаний з важелем, на якому у верхній частині встановлена петля; скоби, розміщеної на крилі трактора. Важіль управління механізмом фіксації може бути розташований як з правого, так і з лівого боку механізму навішування ЮМЗ.

Механізм фіксації

Механізм фіксації: 1 — петля; 2,4 і 7 — кронштейни; 3 — важіль керування; 5 — тяга; 6 і 10 — пальці; 8 — опора; 9 — важіль механізму навішування.

Механизм навески ЮМЗ в поднятом положении при полностью выдвинутом штоке цилиндра фиксируется из кабины водителя переводом рычага вправо и стопорением его в этом положении установкой петли за скобу. При этом палец входит в совмещенные отверстия кронштейна и опоры, фиксируя механизм навески с сельскохозяйственным орудием в поднятом положении.

Для опускания механизма навески необходимо вначале перевести правый рычаг управления гидрораспределителем (управляющий цилиндром механизма навески) в положение «Подъем» (при этом шток цилиндра выдвинется полностью вверх). Освободив петлю из зацепления со скобой, следует перевести рычаг в крайнее левое положение (в этом положении рычаг удерживается пружиной); при этом палец выйдет из отверстия опоры, обеспечив тем самым свободное перемещение механизма навески. Працювати з навісними знаряддями необхідно тільки при расфиксированном положень механізму навіски, в іншому випадку, відбудеться поломка деталей механізму навішування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner